Obecny rozwój technologiczny oferuje nam już prawie wszystko. Nie wychodząc z domu możemy zamówić kuriera, kupić artykuły spożywcze, buty, kosmetyki a nawet suknię ślubną. Nic w tym dziwnego, gdyż jako kraj, zajmujemy bardzo wysokie miejsce w rankingu jednych z najbardziej rozwiniętych informatycznie państw Europy.

Sprzedaj, zapakuj, zamów

W związku z coraz większą popularnością branży internetowych, coraz częściej nadajemy paczki zarówno krajowe jak i zagraniczne. To z kolei sprawia, że serwisy pośredniczące w zamawianiu kuriera, oferują nam lepsze ceny i łatwiejszą obsługę platformy. System sprzedażowy zostaje więc uproszczony do minimum, dzięki czemu łatwiej jest nam podążać za obecnymi trendami oraz sprostać narastającym oczekiwaniom klientów, którym zależy na tym, aby jak najszybciej otrzymać towar. Dziś, aby nadać paczkę, wystarczy ją zapakować, określić parametry wagowe i wymiarowe, a następnie poświęcić dwie minuty na zamówienie kuriera.

Wartość rynkowa KEP osiągnęła 6 mld złotych

Polski rynek KEP, czyli przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych osiągnął wartość rynkową na poziomie 6,4 mld, co jest dobrym przykładem na to, jak bardzo branża kurierska się rozwija w naszym kraju. Nic w tym dziwnego, bo takie przesyłki mają wiele zalet:

 

  • szybki czas dostarczenia;
  • możliwość wysyłania paczek zagranicznych;
  • wysoka jakość usługi;
  • atrakcyjne ceny;
  • niezawodność i profesjonalizm.

 

To wszystko sprawia, że dziś nawet dziecko wie, jak zamówić kuriera, aby odebrał przesyłkę z dowolnego miejsca, bez względu na to, czy jest to duże miasto bądź wioska. Dodatkowo, dobry wynik pozwala mieć nadzieję, że z każdym rokiem przesyłki kurierskie będą jeszcze tańsze.